As they stream down from your eyes.

Hejjsiii!
Sitter här på golvet, datan ligger på säng kanten och är inkopplad i högtalare så har mysig musik och bara tar det lugnt.
 
Idag har jag och Mimmi varit i Krokek hemma hos Max, vi firade honom eftersom han fyllde 17 i Torsdags, hiho!
Men vi hade det mysigt, åt mat, såg film och aa.
 
Juste kan ju berättade vad som hände igår, jag och Mimmi skulle baka cupcakes. Mimmi blandade smeten mendans jag läste upp vad hon skulle göra. Sen gick jag på toa och när jag kom tillbaka så ställde jag in cupcakesen i ugnen.. Ser då att Pannkaks mixen stod framme??! Haha..
 
Jag " Mimmi, varför står pannkaksmixen framme?"
Hon " Va? Är inte det där mjöl?"
Jag " HAHA, nej det är pannkaks mix... Säg inte att du har använt de?"
Hon " Jo, till ... *kollar på cupcakesen som står i ugnen"
Jag " NEEEEEEEJ!!!"
 
Hahha, tills hennes försvar så var det så att det såg ut som mjöl.. Men det stod bara " PANNKAKSMIX " över hela paketet..
Aja cupcakesen blev inte så äckliga iallafall, rätt goda.. Tur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0