Cold as fuck.

Sitter just nu i bussfan påväg till skolan.
Tog mina Vans och min Skinnjacka, smart va?

Idag är det verkligen as kallt, eller så är det bara jag som tycker det pga mitt klädval.. Blir säkert varmare till lunch. Och det är ju skönt att jag slutar klockan 1 idag, woho!
Mamma hämtar och vi åker till Vicky..

Nu sitter jag och tänker på varför jag ens plågar mig själv med att gå upp på morgnarna när livet ändå inte har något bra att komma med? Fast så kanske man inte får tänka.. Men det gör jag iallafall..

Ska skriva ett dumt prov nu när jag kommer till skolan som jag knappast har pluggat till, ska även skriva ett förhör som jag inte ens har en aning om vad det är för glosor till.. Jag kraschar med huvudet först.. Jaja what to do?

HEJDÅ, HOPPAS NU FÅR EN BÄTTRE DAG ÄN MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0