Dear Pain, go away. Please.

Veckans humör: Deppig, ledsen, förvirrad, sårad, arg.

Veckans vill ha: En kram!

Veckans köp: Tshirt och Hoodtröja.
Veckans favoritplagg: Mina trasiga svarta jeans.
Veckans frisyr: Plattat, eller lockat och i fläta.
Veckans händelser:  Legat i sängen, suttit i sängen, fotograferat, sovit, gråtit, antagningsprov.
Veckans saknad: Människan som betydde så sjukt mycket för mig för senast 2 veckor sen.

Veckans festligaste: Kakor och mjölk i sängen, haha!
Veckans måltid: Om jag ändå minns..

Veckans borde: Hade varit bra om jag ägnat lite mer tid åt plugg. 
Veckans godis: Kakor?

Veckans sämsta: Huvudvärken som inte försvinner.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0