Huvudjävel.

Hejsan igen!
Kom nyss hem från en trip till "Mirum Galleria" aka Hageby Centrum (Kommer alltid vara Hageby Centrum.)
Fick en avslutningsklänning av mamma, den är jättefin.. Får se om jag orkar fota den någon dag.
 
Kan ju även säga att jag varit tillsammas med min Spännings huvudvärk i 9 dagar nu. Tänk er att ha Non-Stop huvudvärk i 9 dagar. 
Jag har säkert tagit 30 tabletter de här dagarna, inte för att det har hjälpt.. Tror väl hela tiden att det ska hjälpa, men nu får jag inte ta mer tabletter, vågar inte riskera att få magkatarr eller magsår.
Fast ni kan ju tänker er själva hur det är att ha huvudvärk och försöka göra någonting då, orkar ingenting. Skit jobbigt. Hoppas jag slipper de snart, åååh vad jag inte orkar det.
Jaja jag vet att jag klagar men vafan ska jag göraaa dååååååå!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0