I imagine if I had another chance, To tell you all the things I should have said.

Tänkte skriva en kort liten presentation om mig själv, eller jag ska försöka göra det någorlunda kort.
 
Jag heter ju somsagt Julide Yoldas, jag är 16 jävla år och bor i Norrköping med min familj, dock i 2 hus eftersom min mamma och pappa är skilda.
 
Jag fick min första egna häst när jag var 10 år men har ridit sen jag var 4 år.
2008 var jag med i en ridolycka och bröt min arm på 3 ställen, och har svårigheter för vissa saker med tanke på att jag inte kan sträcka ut armen helt and stuff like that. (Lång historia, tar det någon annan gång.)
 
När jag var 12 år fick jag min första systemkamera och jag har fotat sedan dess, något jag alltid har tyckt är roligt. Jag fotar ofta mycket känslor, eller alltså.. Det är det här som är svårt, jag har svårt att förklara mina bilder jag tar. Jag fotar det jag ser och jag vet vad den utstålar. Jag ser ofta något speciellt i det jag fotar när någon annan te.x inte gör det (kan man säga så?)
 
Tillbaka lite till mig nu då.
Jag tror folk kan uppfatta mig på olika sätt, jag är väldigt stark i vissa lägen men ibland är jag den svagaste i gruppen, beroende på hur hårt jag tar vissa saker. 

Jag håller alltid hårt i min åsikt, sålänge inte någon kommer och vill höra min åsikt så brukar jag inte dela med mig av den, och jag är också en sådan människa som behöver någon att prata med, i nästan alla situationer. Om jag har det svårt eller inte förstår vissa saker så brukar det bli bättre när jag pratat med någon. (så jag tackar alla er som alltid finns där för mig. Ni förstår inte hur mycket det betyder för mig.)
 
Annars är jag en människa som är väääääldigt väldigt lättroad och har lätt att vara med nya människor.
Jag är en sån som vill hitta på nya saker hela tiden, sen är jag inte en sån som gillar att festa varje helg och supa. Nej, utan jag tycker mycket hellre om att vara med någon jag tycker om och se på film eller bara ha kul.
Gillar också att vara ensam, gillar att sitta ensam i min säng, gillar att bara vara hemma i mitt rum och inte göra något annat än och lyssna på musik. 
På fritiden nu så är jag rätt mycket med kompisar, fotograferar, är i stallet och sitter i mitt rum haha, kul va?
 
Jag är nog olika beroende på vilket humör jag är på, senaste tiden har jag bara suttit i min säng och inte velat göra något men annars kan det vara så att jag har fullt upp och är med massor med kompisar, går på bio, ute och äter och massa sådant.
 
Och det finns en sak jag inte tolerar alls. Lögner. Lögner gång på gång, då lovar jag dig att det är kört.
 
Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men hoppas ni fått en bättre bild av mig. Hoppas jag inte skrämt er, för jag lovar er att jag inte är farlig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0