I said i'll never let you go and I never did.

Hellooo!
Ligger på en bänk utanför vårat klassrum och önska klockan vore 3 så jag kunde gå hem. Åh är så trött, blä.

Idag kan jag rida på världens sötaste heeeest igen för han är nu friskförklarad. Kommer bli rodeo eller något haha ska bli skoj!
Sen efter det ska jag åka till min kusin och äta tårta, och sen på kvällen ska vi på restaurang. Allt det här vad alternativ 2 egentligen, hade planerat något annat men nu blev det icke så så då får jag nöja mig med allt dethär, haha funkar fast alternativ 1 var så mycket bättre. Fuck.

Hoppas ni får en fortsätt awesome dag, för det ska jag försöka att ha.. whoooop!

(Bilden är inte från idag för idag är jag fett med osminkad hoho)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0