I still mean it.

Hej på er!
 
Jag mår väl bara bra, humöret är bättre och jag känner mig glad i stort sett hela tiden. Sjukt skön känsla kan jag ju säga ;)
 
Inte så mycket nytt att säga, hade nationella prov i fysik igår och det gick åt helvete.. Orkar inte grubbla på det men jag får väl skylla mig själv iallafall haha.
 
Imorgon ska jag träffa en läkare så förhoppningsvis får jag reda på vad denna huvudvärk som vägrar släppa beror på. Själv tror jag inte det är något allvarligt men kanske får tabletter som faktiskt hjälper isåfall.
Lite smått nervös är jag iallafall, blä. Mest rädd för om dom kommer ta blodprov haha, vad töntig jag är!
 
På fredag är jag ledig, woohoo för studiedagar!! 
Har evl lite planer mot kvällen då, hihi längtaaar! 
På Lördag är jag antingen hemma ensam eller så hittar jag på något med någon, får se vad det blir!
 
Hoppas ni har det bra, puss!
 
 
Lisa och jag är söta haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0