It's all about us.

Hejsii!
Ligger just nu i sängen och är helt dööööd.
Typ kort efter jag vaknade gick vi på en halvmils promenad, haha.. Fattar inte hur jag orkade, det värsta var när vi skulle gå en sväng i skogen och hela jävla skogsvägen var en jävla uppförsbacke.. Blä jag har verkligen ingen kondis! Men det var roligt och skönt att få komma ut och se alla fina söta hus hehe.
 
Strax efter vi kom tillbaka hit kom Johan och Krille huhu, roligt att få träffa dom igen!
Vi käka påskluch eller vad man nu kallar det haha, sen kollade vi på massa bilder från Maldiverna.. Snacka om att man saknar det stället lite då.. Ska få alla bilder som dom har sen så ska försöka lägga upp lite här!
 
 
Jag somnade i soffan sen när jag fick massage av Johan så jag kommer väl ha svårt att somna ikväll buhu :( Men det vare fan värt!
Imorgon åker vi hem och då väntas det 40 års fest mot kvällen så jadå, lovet är pretty good so far!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0