On the line.

Hej däääär!
Sitter just nu i sängen med en galen Chrizz i skajp, eller nej han är väl inte så galen.. Eller jo det är han.
 
Jag är fett trött, tror mest det beror på att jag haft ont i huvudet idag och att jag tagit min medicin som gör mig alldeles för trött tyvärr.
 

Ridningen gick fett bra idag, jag fick världens ryck så jag red ut med honom i skogen istället för att rida i ridhuset, bästa vädret och det var så mysigt och härligt, har saknat det sjukt mycket! 
Trodde dock att han skulle vara mer vild en tam men så var icke fallet, haha, han va pigg men han var ju inte okontrollerbar direkt, haha han var så söt. Fett ovant att rida honom när man mest ridit stora hästar på sistone hehe..
 
Efter stallet åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning för kalas och senare ut och äta på restaurang. Det var mysigt och vi hade trevligt!
Ja, det var väl inte så mycket mer än så, ska försöka sova snart, eller ska kolla på Pretty Little Liars hade jag tänkt, saknat det för mycket och jag har 2 avsnitt kvar.. Sen får jag vänta tills 11 Juni... SERIÖÖÖÖST :(
 
JAJA, kan försöka slänga upp lite nya bilder imorgon hehe, va ett tag sen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0