Romme 2013

Hejhej!
Imorse gick jag upp halv 5 för att sedan åka till Romme, bussen gick vid 6 från skolan.
Tycker att de 4 timmarna de tog att åka dit gick sjukt snabbt! Jag som tycker om att åka buss.. :(

När vi kom dit så gick jag till värmestugan direkt och där har jag spenderat hela dagen. Var sjukt opepp så jag satt mycket hellre där och gjorde ingenting. Tråkigt, men vad ska man göra..? Kände helt enkelt inte för det.

Nu sitter vi på bussen tillbaka till skolan, längtar inte tills vi är framme för då ska vi tydligen köa med alla andra typ 100 st som ska lämna in sitt skit, fuuuck it. Kommer sluta med att jag får phsykbryt och kommer släppa mitt shit och dra hem. Har svårt att styra mitt humör och mina känslor på senaste tiden pga vissa anledningar. Och nej, jag har inte PMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0