Truth.

Okej, tänkte dra 10 sanningar om mig själv.
 
 
1: Jag älskar vindruvor, fast bara om dom är kärnfria.. Annars är det äckligt :(
2: Jag gillar kramar, eller nej. Jag älskar kramar.
3: Jag är alldeles för lättroad.
4: Jag lyssnar på musik i stort sett hela tiden och är väldigt beroende av min telefon.
5: Jag har haft huvudvärk konstant i ca 1 månad nu och jag har fått receptbelagda tabletter.
6: Jag hatar att vara hungrig, det sorgliga är att jag ALLTID är hungrig. Hemsk känsla.
7: Jag längtar tills jag börjar gymnasiet för jag är så jävla trött på högstadiet nu, bläääää.
8: Tycker om att lära känna nya människor men jag är oftast för feg för att ta kontakt hehe..
9: Jag gillar att mysa och se på film hehe.
10: Jag älskar att resa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0