What to do

Borde jag blogga?
Och vad borde jag blogga om?
Alltså jag vet inte, ibland tycker jag ju att det är dö skönt att bara skriva lite random om vad som händer, eller hur jag känner ja jag vet inte... Orkar inte hålla på att länka bloggen, men ändå tycker jag ju att det skulle vara roligt om folk läste den. Men hur ska folk veta om att jag bloggar om jag inte delar det?
 
Ändå vill jag inte bara blogga om vad jag gör om dagarna, för det är ju bara tråkigt. Vill ha något speciellt att blogga om, men vad? 
 

Kanske bara skriver lite då och då, blir säkert så att det bara är lite random fakta om vad som pågår i mitt liv.. Jaja we'll see.
 
 

Kommentarer
Postat av: ida'

frågestunder, listor, tips, länkbyten, smink/outfits tips.

2013-11-16 @ 23:56:57
URL: http://www.idatommila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0