Svar på Fråga

Sofie om 5 Sanningar:
Flyttar du till din bror i USA elr själv? Ska du bo där sen hos ngn värdfamilj? :O ska råbert säljas då?:(

Svar : Min bror ska bara vara där i ett år då han bara pluggar där så länge.
Jag kommer gå college där 3-5 år beroende på vilken linje jag väljer att gå och då kommer jag bo i "dorm" som det heter, alltså delar man rum med en annan! :) Och jag kommer antagligen inte flytta tillbaka hit till Sverige efter, haha inget jag ens tänker tanken på eftersom jag vill bo där ;)
Råbert, han kommer nog säljas långt innan jag åker, eller helst inte, men han kommer säljas! :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Fråga gärna frågor på våran frågestund :D Förlåt om du int gillar sånna här kommentarer :/

2011-12-22 @ 10:28:17
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0